Follow my blog with Bloglovin

onsdag 15 mars 2017

Jag har fallit för lite zebra jag med....

 Godmorgon!
Hoppas ni har en bra vecka!
Vi njuter och njuter av sol, friskluft och semester....
Måste ju visa att även jag fallit som en fura för zebramönster...
Å eftersom den här kudden liksom är som gjord för vårt vardagsrum var den ju sjäääälvklart
tvungen att få flytta in...;) Jag såg den hos @stjärnorochchampagne och var tvuuuungen att snoka rätt på en jag med...;) Jag hittade den här. Å det är visst inte zebra....utan jungelkatt...;)
Fast jag kallar den nog Zebra i alla fall...man får ju göra som man vill...;)
Å väggen där bakom soffan har jag en påbörjad plan för...
Den ska jag ta tag i då vi kommer hem...;)

Ha en superonsdag nu!
Kraaaaaam Katarina

2 kommentarer:

  1. Hej smulis <3
    Ååååå den är ju superfin!!!
    Men jag tänker mig såååå noga för nu vad jag shoppar... Tänker styling och vad vi VERKLIGEN vill ha sen.
    Men den där kudden alltså... VILL HA!!!!! :)
    Ha en tipptopp dag vännen!
    Jobbigt att du inte mår så bra av luften där dock :(
    Take care och ha en underbar onsdag!
    Kramar Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥